Ja hier mijn eerste berichtje..
Spannend en gezellig om weer met bloggen te beginnen...

Hier mijn eerste Scrapwerkjes...

I just started with "reallife scrapping",  i have been digi scrapping for a couple years now.
I am a CT designer for Lorie Davison this is my Gallery.
This is her Blog.
I don't have a hole lot of scrapstuff yet, so i try to do my best with what i've got.
Here are the first pages i've made...
Don't laugh at me!!!!  i hope to get better soon (lol)
Thanks for looking.



                        

Background paper lorie Davison.
.

7 reacties:

Fia zei

Ziet er nu al sfeervol uit meis....mooie layouts en ik lach je zeker niet uit....
Ik ga je volgen....succes hoor!!

groetjes Fia

Anoniem zei

Wat een prachtig blog Soraya, ik zag ook al heel erg schattig en leuk naaiwerk voorbij komen ....
Ga ook volger worden !

Tineke zei

Dat ziet er erg belovend uit. Is nu al zo mooi. Prachtige layouts heb je gemaakt.

* Daniƫlle * zei

Je kunt wel zien dat je al aan digiscrappen hebt gedaan. Het inzicht en de opbouw heb je zeker. Prachtige layouts!

Soraya zei

Ahhhhh lief meiden dank je wel en gezellig!!

@ Danielle dank je wel, doet me goed!! Ben altijd zo onzeker in nieuwe dingen hahaa..

Maia zei

Hallo Soraya,
Leuk dat je mijn volger bent geworden!
Begrijp ik het goed, jij hebt eerst veel digitaal gescrapt en gaat het nu met allerlei andere spulletjes proberen...let op hoor je hebt zo een berg zooi als je eenmaal aan het verzamelen gaat. Ik probeer ook in alle dingen die je normaal weg gooit scrapmateriaal te zien leuk hoor!
Jij maakt ook prachtig werk super hoor!
Natuurlijk ga ik je nu ook volgen kunnen we elkaar nog heerlijk veel inspireren.
Fijne zondag en een lieve groet Maia

Berlinde zei

Hoi Soraya, je layouts zijn prachtig gemaakt. Heb ook eens bij je digitale werkjes en je naaiwerkjes gekeken, supermooi hoor!
Ik ga je ook volgen, kan ik nog wat inspiratie van jou opdoen!
Lieve groetjes, Berlinde

Een reactie posten