Voor m'n Dinnetje....

M'n Dinnetje Renee had bij mij dat hartje gezien wat ik gemaakt had
met een geboorte foto van Romy en vroeg of ik dat voor haar wou
maken om als kadootje te geven aan haar zusje. Die is bevallen van
een meisje Kayleigh op 12-01-2012.....
Het duurde even voor ik een foto kreeg, maar dan is het nu ook klaar...
En heb m'n allereerste Tag gemaakt om er bij te doen met De K
van Kayleigh...

Klik op de foto voor een vergroting....




Ik hoop dat ze mooi gaat vinden en leuk om te gaan geven aan d'r zusje...
                                                           
                                                            ~xxx~    Soraya....

I made this heart for a friend, she wants give to her sister as a present. She gave birth to a babygirl
Kayleigh.
And i made my first tag to go with it...remember i am still a newbie to reallife scrapping.

Hugs Soraya..

6 reacties:

Anoniem zei

Wat een supermooi kadootje !

Dilly zei

Ohoh hij is niet gewoon mooi, hij is geweldig!

marja zei

wat is ie schattig geworden!!

Tineke zei

Wat een prachtig kado heb je gemaakt. Wat zal ze er blij mee zijn.

Fia zei

Ohhhhh wat is hij lief!!!!!!
Beeldig gemaakt leuk kindje ook zeg!!!
Je tag is mooi meid !!!

groetjes Fia

Berlinde zei

Wat is dit schitterend!! Heel leuk dat hart en een hele mooie tag!!
Lieve groetjes, Berlinde

Een reactie posten